Известие

Collapse
No announcement yet.

Стъклата много се потят!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ЧЕСТИТА НОВА 2012 ГОДИНА на всички колеги.

    Утре пак ще се поразровя из багажника.Трябва да ги оправя,щото одеве излизах с колата и постоя около 3 часа.И като се качих към 21 часа да се прибирам прозорците са се изпотили и защото навън беше минус 6 гр. и направо бяха замръзнали и отвътре. Чаках 15 мин. да работи на място че да се поизсуши малко, че да се прибера.Дано да има такива клапи и да са запушени, че да ги почистя и да се махне това гадно потене.
    Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
    Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
    Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
    Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
      ЧЕСТИТА НОВА 2012 ГОДИНА на всички колеги.

      Утре пак ще се поразровя из багажника.Трябва да ги оправя,щото одеве излизах с колата и постоя около 3 часа.И като се качих към 21 часа да се прибирам прозорците са се изпотили и защото навън беше минус 6 гр. и направо бяха замръзнали и отвътре. Чаках 15 мин. да работи на място че да се поизсуши малко, че да се прибера.Дано да има такива клапи и да са запушени, че да ги почистя и да се махне това гадно потене.
      Колега, снимай ги тия клапи, ако ги откриеш.
      При мен се запотяват стъклата като е мокро и не съм сам в колата, но парното бързо оправя нещата.

      Не знам дали беше писано в темата, но задължително трябва да си на външна циркулация, иначе няма оправия вътре.

      Comment


      • #33
        Здравейте, днес пак се поразрових из багажника, но не намерих никакви решетки. Гледах и под стелките, но няма смисаъл да са под тях щото те ще ги запушват и според мен ефекта ще е никакъв. А дупки из багажника се намират, но незнам дали излизат някъде навън.

        Имам едно питане към колегата Солдиер. Бях чел в една тема негов пост за кранчето на парното, но не си спомням точно какво пишеше.Ако каже къде се намира кранчето, че да го погледна как е моето, защото ми се струва, че като е загряла колата нормално пак не духа достатъчно топло.
        Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

        Comment


        • #34
          И моите се потят доста и е много дразнещо. Още по-дразнещо е да караш с един отворен прозорец макар и малко. Днес и аз гледах за такива решетки в абагажника, но не видях. Колега твоята да не е някаква специална и само ти да имаш

          Интересно ми е, че дори и да има решетки то те са 1-во в багажника, 2-ро под стелката, 3-то в/у стелката има сто неща кутия с инструменти резервна гума, раница с разни джаджи, аптечка ала бала та как ще става тази вентилация от там не мога да си представя. Утре вдругиден ще отворя да видя клапата и филтъра на купето.

          Предполагам не е от антифриз защото няма миризма а и конденза снощи беше замръзнал
          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

          Comment


          • #35
            И аз съм далеч от мисълта , че тези въпросни клапи в багажника са ключа от палатката. Сменете си филтърчето за купето и надувайте парното - т`ва е !
            Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
            Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

            Comment


            • #36
              и като нажулиш парното какво става. всичката вода се вдига във въздуха, почва да кондензира по най-студените части-прозорците и си правим сауна. поток на въздуха си трябва. парното като вдигне влагата, трябва да има вентилация навън. влажния въздух сам бяга към тоя с по-ниска влажност- в случая по-студения. открехвайте си прозорците.
              точка

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
                Имам едно питане към колегата Солдиер. Бях чел в една тема негов пост за кранчето на парното, но не си спомням точно какво пишеше.Ако каже къде се намира кранчето, че да го погледна как е моето, защото ми се струва, че като е загряла колата нормално пак не духа достатъчно топло.
                До педалите от дясно има 2 декоративни кори (едната с дупките за парното и една друга над нея). Махаш 2те кори и там е кранчето. Всъщност е зад 2рата. Ако седиш се пада точно над глезена като натискаш газта. В кранчето влиза един маркуч.
                Ако не работи, има 3 варината. Да седи в отворено положение т.е. лятото да духа все топло. Да седи в затворено положение зимата да духа все студено. Да седи в междинно положение. Ето и как да провериш дали работи. Като загрее колата пускаш парното на топло и на 3 (примерно). Караш известно време и долу маркуча, който влиза в кранчето трябва да стане топъл, ако седи хладък най-вероятно не работи. След това пускаш да духа студено пак на 3, караш известно време (може би 10 минути) и ако маркуча, е със същата температура като преди, то кранчето е забило в някакво положение.

                Ако ще го сменяш, пиши да ти кажа как е най-неболезнено и много внимавай какво купуваш, че аз сменях 3 или 4. Масово продават боклуци по магазините.

                Имах и снимка качена във форума, но след някаква цензура е изчезнала.

                Comment


                • #38
                  Днес отворих да погледна филтъра и се сдобих с няколко въпроса и една счупена пръскалка.

                  1 - установих, че клапата не ми работи - като кликна бутона се затваря, нещо изчатква и тя пада отново. И така 3 пъти. Какво може да се е прецакало?

                  2 - тази пластмаса, която е отгоре как по дяволите се поставя. Има две ушета, които сякаш се закачат някъде, както и странен ъгъл... е как ли не я въртях, не можах да й намеря мястото. Има една позиция в която просто си се слага и си играе напред-назад и на ляво и на дясно. Така си беше. Мисля да сменя филтъра, дали ще има ефект ?

                  Ето и малко снимки с лошо качество.





                  п.п. търсих тези отдушници в багажника - няма ги

                  п.п.2. ако на някой ми се намира една пръскалка и 2-3 видийки от пластмаските - преобразувам ги в бира.
                  Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                  Comment


                  • #39
                    1. Най-вероятно се е счупило някое зъбно колело в механизма - пластмасови са... На почти невъзможно място е наврян и за да го смъкнеш пада половината табло. Аз съм го свалял навремето, ама сега изобщо не бих тръгнал да го правя, като знам колко чанч е. Имаше и тема/и по въпроса, потърси. Верно, отдавна беше.

                    2. Филтърът е доста черен. Ако не е от тия с активен въглен, си е за смяна отвсякъде. Тая пластмаса стои горе-долу по начина както си я сложил, само че куките се закачват на ръба отгоре. От другата страна влиза под уплътнението, а дупката мисля се падаше точно на единия винт за кората.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря, Тонов. Точно от това се опасявах. Засега няма да събера нерви да оправям клапата. Достатъчно за зимата е, че се уверих, че не е останала в затворено положение.

                      Иначе ето тук има доооста подробно описание на процедурата по ремонт на клапата за циркулация.

                      Ще подменя филтъра, май успях да си залепя и щуцерчето на пръскалката та остана това с потенето. Той проблема не е толкова критичен, но ме дразни. Да хвана да пробия няколко дупки в купето освен.
                      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                      Comment


                      • #41
                        И аз така се мъчих 2 месеца поти се поти се направо вода по стъклата,но външния кръг не ми духаше и реших да видя какво се случва с филтъра беше ад имаше нещо като кал по него махнах го на цяло.Сега съм без филтър за проба вече виждам през стъклата трябва да си купя нов иначе проблем с клапата нямам поне за сега.
                        Съвет към колегата защо не я заклещи постоянно на външен кръг и да опита да кара да види дали ще се потят.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                          Съвет към колегата защо не я заклещи постоянно на външен кръг и да опита да кара да види дали ще се потят.
                          Ами това положение си е външен кръг... т.е. с вкарване на външен въздух.
                          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                          Comment


                          • #43
                            извинявам се не обърнах внимание че клапата остава отворена

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                              Благодаря, Тонов. Точно от това се опасявах. Засега няма да събера нерви да оправям клапата. Достатъчно за зимата е, че се уверих, че не е останала в затворено положение.

                              Иначе ето тук има доооста подробно описание на процедурата по ремонт на клапата за циркулация.

                              Ще подменя филтъра, май успях да си залепя и щуцерчето на пръскалката та остана това с потенето. Той проблема не е толкова критичен, но ме дразни. Да хвана да пробия няколко дупки в купето освен.
                              156 няма почти нищо общо със 145/6. Механизмът е доста по-различен. И не се сваля цялото табло, а само долната част

                              Опитай първо с нов филтър. После ше режеш купето
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #45
                                Колеги, днес почистих колата основно и реших, да поровя за тоз отдушник.
                                Май го намерих.
                                Като си с лице към багажника (146) точно под десния стоп и под мокета има кръла дупка с гумена тапа - отстраних и прибрах при резервната гума. Сега чакам да тръгна някъде сутринта и да видя къв ще е ефекта.
                                Поздрави на всички потни алфисти, дано я има тая тапа и при 145
                                146 1.3 боксер 1996г.
                                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                                Comment

                                Working...
                                X